Witamy w ośrodku 4 Pory Roku 

Witamy w naszym ośrodku i życzymy miłego pobytu.
Będziemy wdzięczni za przestrzeganie zasad zawartych w niniejszym regulaminie, który ma
służyć zapewnieniu spokoju, wypoczynku i bezpieczeństwa naszych Gości.

Regulamin:

  1. Apartamenty są wynajmowane na doby.
  2. Doba trwa od godziny 15.00 w dniu przyjazdu do godziny 10.00 w dniu wyjazdu. Zatrzymanie pokoju po godzinie 10: 00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę.
  3. Formalności związane z meldunkiem i należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem rezerwacji apartamentu. W przypadku wcześniejszego wyjazdu należność za pobyt nie ulega zmianie. Brak zapłaty z góry uprawnia do odmowy zameldowania Gościa i wydania klucza do apartamentu.
  4. Po dokonaniu rezerwacji na naszej stronie internetowej lub telefonicznie, otrzymają Państwo od nas potwierdzenie rezerwacji wraz z kalkulacją oraz warunkami rezerwacji. Wówczas wymagana jest w terminie 3 dni wpłata zadatku w wysokości 30% wartości rezerwacji, jako gwarant realizacji usługi. Po zaksięgowaniu zadatku na koncie wyślemy potwierdzenie dokonania rezerwacji, które wraz z dokumentem tożsamości należy okazać w recepcji podczas meldunku. Pozostałą część należności należy uregulować gotówką w dniu przyjazdu w recepcji.
  5. Ośrodek zastrzega sobie prawo do zmiany rezerwowanego apartamentu na inny – w razie takiej konieczności.
  6. Zadatek jest zwracany w całości – w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy ośrodka.
  7. Zadatek przepada w całości – w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej.
  8. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia należy zgłosić w recepcji 24 godziny przed upływem terminu najmu apartamentu. W miarę możliwości i wolnych miejsc – życzenie zostanie uwzględnione.
  9. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22.00-6.00. W tych godzinach Wczasowicze mają obowiązek zachowywać się tak, by nie zakłócać spokoju i wypoczynku innym Gościom.
  10. Nie należy przenosić wyposażenia pokoi ani zmieniać jego ustawienia. Prosimy nie wynosić z apartamentu: kocy ani innego wyposażenia na zewnątrz ośrodka.
  11. Przed opuszczeniem apartamentu lub położeniem się do snu, prosimy zamknąć drzwi na balkon(taras), zamknąć lub unieruchomić okna na wypadek ewentualnej burzy, wichury lub innych zjawisk atmosferycznych, wyłączyć światła i wszelkie urządzenia elektryczne oraz sprawdzić krany instalacji wodociągowej.
  12. W każdym apartamencie jest oddany do dyspozycji Gości – w pełni wyposażony aneks kuchenny. Prosimy o zachowanie czystości w lodówkach.
  13. Obowiązuje bezwzględny zakaz grillowania w budynku, na balkonach i tarasach apartamentów. Grillowanie odbywa się tylko w miejscu do tego przeznaczonym.
  14. Zabrania się wprowadzania rowerów do pomieszczeń budynków: klatka schodowa, apartament. Rowery przechowywać można w miejscach wyznaczonych i należy zaopatrzyć się w stosowne zamknięcie rowerowe.
  15. Ilość osób zajmujących apartament nie może być większa, niż ustalona z właścicielem ośrodka.
  16. Apartament nie może być przekazywany innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który została uiszczona opłata.
  17. Na terenie ośrodka nie akceptujemy zwierząt.
  18. Z uwagi na komfort i bezpieczeństwo naszych Gości na terenie ośrodka obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, cygar, fajek i innych wyrobów tytoniowych we wszystkich jego pomieszczeniach.
  19. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa zabronione jest używanie w apartamentach grzejników, grzałek, niestanowiących stałego wyposażenia. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
  20. Parking na terenie ośrodka jest przeznaczony tylko dla naszych Gości. Parking jest bezpłatny i niestrzeżony. Przysługuje gwarantowane jedno miejsce parkingowe do apartamentu.
  21. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane, na jego koszt, na wskazany adres. W przypadku braku takiej dyspozycji zostaną one zniszczone.
  22. Wczasowicze ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia oraz zniszczenia powstałe z ich winy lub z winy ich podopiecznych na terenie ośrodka. Goście zobowiązani są rozliczyć się z wyposażenia apartamentu i ponoszą odpowiedzialność finansową za zniszczone rzeczy.
  23. Dalsze świadczenie usług osobom zakłócającym spokój, naruszającym porządek i zasady regulaminu w trakcie przebywania na terenie ośrodka może zostać przerwane, wraz z żądaniem natychmiastowego opuszczenia ośrodka bez zwrotu opłaty uiszczonej za pobyt.
  24. Ośrodek zobowiązany jest bezzwłocznie reagować na uwagi i zastrzeżenia dotyczące poziomu usług, funkcjonowania urządzeń, czystości i porządku. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia prosimy zgłaszać w recepcji.
  25. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego w momencie wprowadzenia do apartamentu równoznaczne jest z tym, że apartament został oddany do użytku w stanie niebudzącym uwag i zastrzeżeń Gościa.
  26. W momencie otrzymania klucza do apartamentu stają się Państwo jego Gospodarzami. Na życzenie apartament może zostać posprzątany, w tym celu należy uzgodnić tą usługę z personelem (usługa dodatkowo płatna). Po upływie terminu pobytu Klient jest zobowiązany pozostawić otrzymane klucze w recepcji. Pracownik ma prawo sprawdzić stan apartamentu przy Kliencie i obciążyć Go za ewentualne zniszczenia. Cennik i wykaz dostępny u właściciela obiektu.
  27. W przypadku zagubienia kluczy pobierana jest opłata w wynosi 30 złotych
  28. Prosimy o zamykanie swoich apartamentów na klucz. Nie ponosimy odpowiedzialności za rzeczy wartościowe oraz pieniądze pozostawione w apartamentach
  29. Wykupiony pobyt w apartamentach nie stanowi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków przebywających w nim osób oraz kradzieży i zniszczenia mienia należącego do wczasowiczów na terenie całego obiektu.
  30. Ośrodek jest monitorowany
  31. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych naszych Klientów.
  32. Faktury za pobyt wydajemy na życzenie klienta w ciągu 7 dni od daty wymeldowania. Zostaną one wysłane listem poleconym na wskazany adres lub przy dokonywaniu rejestracji pobytu należy zgłosić żądanie wystawienia faktury VAT.
  33. W razie potrzeby APTECZKA PIERWSZEJ POMOCY dostępna jest w recepcji.
  34. Jeśli jakaś sprawa nie jest uregulowana w tym regulaminie, prosimy o kontakt z właścicielem ośrodka.

Informacje końcowe:

Zapoznanie się z powyższym regulaminem jest obowiązkiem każdego z Gości.
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od przestrzegania zasad w nim zawartych.
Cennik jest integralną częścią regulaminu a rezerwacja – oznacza zgodę na warunki regulaminu.
Dziękujemy za przestrzeganie wyżej wymienionych zasad.
Mamy nadzieję, że będą Państwo zadowoleni z pobytu.
Życzymy miłego wypoczynku i zapraszamy ponownie.
Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właścicieli oraz kierownictwo ośrodka
i obowiązuje od dnia 01-04-2015 r.
 

Dziękujemy i Życzymy udanego wypoczynku!